domingo, 27 de marzo de 2011

Sunday, 20th March






10 comentarios:

  1. La de la valla y la de debajo son geniales Laia! :)

    ResponderEliminar
  2. La foto de la tanca és molt simple però genial!

    ResponderEliminar
  3. que significa la ultima foto? una nena, ke li toca massa el sol al cap i ke a quedat fatal.
    M'encanten:) pero penja també la de 'i'm happy, me too'^^ (em de parlar)

    ResponderEliminar
  4. Cristina: Gracias:)
    Alba: Jajaja, mersi!
    Mar: No, no significa això. La de i'm happy te la passaré i la retoques tu i tot que la idea és teva. (d'acord)

    ResponderEliminar
  5. La segona és increíble!! *_____* M'agrada moltíssim!

    ResponderEliminar
  6. Gràcies:) Estic pensant en penjar-la!

    ResponderEliminar
  7. yolanda polaroid3/28/2011 1:22 p. m.

    AAAAAAAAAAAARW
    Que fotaca la 4!
    Como la subas a tuenti me etiquetas *_*

    ResponderEliminar
  8. Jajajjajaja gracias Yolanda! Vale:D

    ResponderEliminar
  9. uale no???
    nena no se com tu fots!!! ets la..... buffff m'encanten totes i la model que tens... sin comentarios eh ;)

    ResponderEliminar
  10. bua la tercera es preciosa vaya cielazo!

    ResponderEliminar